Siirry pääsisältöön

Luukku 5; Joululahjatoivelista

linkki
Moikkelismoi! Se olis Fani täälä taas ja kun kerrankin pääsin koneelle, ajattelin olla ajois ja kirjoittaa joulutoivelistan! Ensiksi, lista saattaa olla pitkä, mutta kaikki on tarpeeseen (ainakin lelut ja ruoka). Toiseksi, Hetalle ei tarvi tuoda mitään, kun se ei oo ollu yhtää kiltti. Se esimerkiksi vie aina kaikki lelut mitkä on nakattu mulle! Eikö ookki tuhma? Sit se anna niitä ikinä takaasi. Mikä on lelujen idea, jos niitä ei viedä ihmiselle uudelleen nakattavaksi...?

No mutta kuiteski, ainaki 1. Nameja ja herkkuja! Kaikki maut ja merkit käy, kunhan tuot ees pari namipussia! Toiseksi 2. Luut on myös tervetulleita, erityisesti aidot luut!  Myös uudet 3. Rukan valjaat olis tosi mukavat, mulla kun ei ole kuin vetovaljaat! Värinä olis punanen, koska punanen pukee  mua tosi hyvin ;)

valjaat | luut | namit

Sitten, Ella on haaveillu jo monen monta kuukautta 4. Studiokuvausvälineistä, ja ne sen kai pitääs saada. Valkoinen ja harmaa tausta 1,37m levyisinä teleineiden kera olisivat oikein mainiot mun (ehkäpä myös Hetan) kuvaamiseen! Teline laitettaisiin seinään kiinni, ja taustat saisi siihen pystyyn.

harmaa tausta | valkoinen tausta | teline

Myös parit 5. Lelut olis hauska saada, koska vanhat on kulutettu aikoja sitte... hups. Vepeä ajatellen 6. Tavallinen dami palkaksi olisi tarpeellinen, koska oranssi vesidami on kuljetuksessa ja tällänen dami olis sitte mulle palkkana. Ai että mä rakastankin meidän ohjaajien punaista pehmodamia! Sellasen ku sais...! Ehkä mä oon myös kiltti ja toivon Hetalle 7. Siankorvia, koska en oo ilkee niinku se.

lelu | siankorva | dami

Ehkäpä siinä taisi olla kaikki! Ei pidä toivoa liikaa, jos haluaa että saa kaiken mitä toivoo! Muistakaa olla kilttejä, ettei tontut raportoi teistä joulupukille! Se olis tosi ikävää, jos ei saisi lahjoja ollenkaan!

Hyvää joulunodotusta!
♥: Fani

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koira-aiheisia meemejä

En ole ehtinyt nyt kuvaamaan viikkoon, ja kameraan taidan koskea seuraavan kerran vasta sunnuntaina. Kuitenkin halusin laittaa tänne jotakin, niin mikä olisi parempaa, kuin koira-aiheiset meemit? linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki

Täällä taas!

Uusi blogi on viimein valmis, vaikka pari pikkujuttua on vielä muokkaamatta, esim. sivupalkki pitää laittaa vielä uuteen uskoon ja banneri pitää muuttaa. Bannerin muokkaus stoppasi siihen, että mun taidot ei yksinkertaisesti riitä Gimpin käyttöön. Joko pitää kokeilla jotain muuta kuvanmuokkausohjelmaa tai opetella tuon käyttö. Gimp on todella vaikea käyttää, jos ei ole ennen muokannut kuvia! Tai sitten en tee sitä itse (tosin se tuntuu luovuttamiselta), mutta jos tästä ei tuu mitään, niin pakko kai pyytää jotakuta tekemään sen... Ensi viikolla saattaa tulla postausta studiokuvauksesta, eli pysykää kuulolla! ;) Follow my blog with Bloglovin