Siirry pääsisältöön

Luukku 11; Hetan pään sisällä


linkki
Oon joskus tehny tälläsen Fanista (löytyy täältä). En sitten koskaan muistanut tehdä Hetasta omaansa, joten nyt olikin jo aika toteuttaa tälläinen :D Kuvat on aika vanhoja, mutta ei anneta sen haitata!

Minä: Heta, siirry pois tieltä. Mun pitää mennä ny tästä.
Heta: No en muute varmana liiku!
Minä: *siirtää Hetan nostamalla*
Heta: *valahtaa veltoksi* Mitä sä ny tuolla lailla mua nostelet!
Minä: Mitäs olit tiellä.
Heta: Hmph. *alkaa mököttämään*


pm 157

Minä: *on antamassa ruokaa* Heta istu.
Heta: En.
Minä: Ei tuu muuten ruokaa.
Heta: No okei *istuu mutta ei laita peräänsä alas*
Minä: Istu kunnolla.
Heta: En. Varmana. Istu.
Minä: *painaa Hetan kevyesti istumaan*
Heta: Ei mun mitää oo pakko kuule syödä...

Minä: Hyvää yötä Heta!
Heta: Jaa.
Aamulla:
Minä: *menee eteisen ohi*
Heta: Heimoiheimoimoi! Oot siiiis niiin kiva! *tulee melkein syliin asti*
Minä: Mikäs sua ny vaivaa?
Heta: Joo siis aamut on vaa tosi kivoja ja elämä on kivaa iha muuten vaa!

pm 158

Minä: Heta istu. *käskee ilman palkkaa istumaan lenkillä ennen kuin laittaa remmin*
Heta: No enkä istu.
Minä: *puhahtaa ja painaa Hetan kevyesti istumaan*
Kotona:
Minä: Heta istu. *temppuilee koiran kanssa*
Heta: Joojoojoo oon siis sairaan nopee kato kuinka siististi sen tein!!
Minä: No kylläpä sitä ollaan taas innokkaita.
Heta: Katokato mä tein jo yhen tempun valmiiksiki!

Minä: Heta, harjataan sut ekana ku sus ei mee niin paljon aikaa.
Heta: Tää on ihan tyhmää *katsoo kiukkuisena kulmien alta*
Minä: Älä ny viitti valittaa.
Fanin vuoro:
*Fani seisoo tyytymättömänä paikallaan*
Heta: Ai moi Ella! Enkö mä ookki söpömpi ku toi pullero! *tunkee syliin*
Minä: Mees nyt siitä, enhän mä pysty harjata Fania ollenkaan jos oot siinä!
Heta: *kiertää selän taakse ja hyppää olkapäätä vasten*
Minä: Heta!
Heta: Moi, saanko antaa pusun?


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koira-aiheisia meemejä

En ole ehtinyt nyt kuvaamaan viikkoon, ja kameraan taidan koskea seuraavan kerran vasta sunnuntaina. Kuitenkin halusin laittaa tänne jotakin, niin mikä olisi parempaa, kuin koira-aiheiset meemit? linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki

Täällä taas!

Uusi blogi on viimein valmis, vaikka pari pikkujuttua on vielä muokkaamatta, esim. sivupalkki pitää laittaa vielä uuteen uskoon ja banneri pitää muuttaa. Bannerin muokkaus stoppasi siihen, että mun taidot ei yksinkertaisesti riitä Gimpin käyttöön. Joko pitää kokeilla jotain muuta kuvanmuokkausohjelmaa tai opetella tuon käyttö. Gimp on todella vaikea käyttää, jos ei ole ennen muokannut kuvia! Tai sitten en tee sitä itse (tosin se tuntuu luovuttamiselta), mutta jos tästä ei tuu mitään, niin pakko kai pyytää jotakuta tekemään sen... Ensi viikolla saattaa tulla postausta studiokuvauksesta, eli pysykää kuulolla! ;) Follow my blog with Bloglovin